μεγάλες ικανότητες στην ανικανότητα

  Αφού τα τελευταία δυο χρόνια προσπαθήσαμε ,μεταξύ μας,να αποδείξουμε πόσο ανεύθυνοι είμαστε συνολικά.Αφού ρίξαμε όση λάσπη μπορούσαμε να βρούμε,σε όσους ανεμιστήρες μπορέσαμε να βρούμε.Αφού επιδείξαμε τις μεγάλες ικανότητές μας στην ανικανότητα.Αφού πουλήσαμε χιλιάδες τόνους τρέλλας σε όποιον έτυχε να μας ακούσει,ή σε όποιον είχε την ατυχία να πρέπει να μας ακούσει.ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.Τώρα γατάκια μου,ήρθε η ώρα.
Ουσιαστικά χθες τί  μας είπε η Γερμανία;  ΄΄Να ζήσετε να τη θυμόσαστε την έκτη δόση.Να τη χαίρεστε παλιόβλαχοι την κακομοιριά σας,εγώ έκανα τη δουλειά μου δυο χρόνια τώρα,ξεφόρτωσα ότι μου φορτώνατε τόσα χρόνια στην ΕΚΤ,και με τα 400 δισ. τσιμεντάρω τους δικούς μου.Σας θέτω κι ένα όριο χρέους στο 3% και αντε γειά.Δεν θα το πιάσετε ποτέ και το ξέρω.Όσο για εσάς ρεμάλια,αρκετά σας είχα κολαούζους στην πλάτη μου.Την τελευταία δόση την πήρατε αλλά δεν έχει άλλα ....΄΄
  Όσα δις ευρώ και να είναι το περιεχόμενο της έκτης δόσης,κάποια στιγμή,θα τελειώσουν.Και όταν μένεις εν πτήσει από καύσιμα,πέφτεις.Δεν πετύχαμε τίποτα,δεν κάναμε τίποτα για να τους πείσουμε και στο τέλος θέλουν και να μας ταπεινώνουν.Επιβάλλουν όποια πολιτική εξέλιξη θέλουν,όποιον πρωθυπουργό θέλουν,υπογραφές μετανοίας,δηλώσεις μεταμέλειας...ότι γουστάρουν.Αλλά γιατί να τους κατηγορήσεις;Έστω δειλά,το καθήκον τους όταν τους είπαμε οτι τους λέγαμε ψέμματα,αυτοί το έκαναν.Σε κάθε έλεγχό μας για την επόμενη δόση,τους πουλούσαμε την τρέλλα και τη μαγκιά μας.Τώρα ήρθε η σειρά τους να μας πούνε με τρόπο ότι δεν μας θεωρούν πια συνεργάτες τους,συνεταίρους τους,συντρόφους τους.Είμαστε ξένο σώμα γι αυτούς κι έτσι μας συμπεριφέρονται.Σύντροφοί μου,η Ευρώπη τελείωσε για μας.
   Στην επόμενη δόση,δεν θα έχουμε πιάσει τους στόχους που έχουμε συμφωνήσει ότι θα προσπαθήσουμε να καταφέρουμε,και θα μας πούν:Μάγκες,αδειάστε μας τη γωνιά,είστε ΄΄ειδική πρίπτωση΄΄.Πόσο με πληγώνει αυτή η φράση ρε γαμώτο.Θέλω να σπάσω την οθόνη της τηλεόρασης όταν την ακούω,αλλά έτσι είναι ,είμαστε ειδική περίπτωση.Αλλά μέχρι τώρα μέσα στο άσυλο.Σε λίγο ακόμα και το άσυλο,μας πετάει απ΄έξω.
  Δυστυχώς τελείωσε.Κοιταχτείτε στον καθρέπτη και αρχίστε να το συνειδητοποιείτε.Δεν κάνει κακό.
Previous
Next Post »